Wij hopen dat je tevreden bent over De Vlinderstichting. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan kun je schriftelijk of via het klachtenformulier hieronder een klacht indienen. 

Procedure

Je klacht wordt zo spoedig mogelijk afgehandeld, bij voorkeur binnen vijf werkdagen. Indien deze termijn niet wordt gehaald, ontvang je een voorstel over de verdere afwikkeling. Indien je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht, dan kun je per e-mail of schriftelijk bezwaar indienen bij de directeur. Deze reageert binnen vijf werkdagen per e-mail over de verdere afhandeling. 

Klachtenformulier

Lees voordat je het klachtenformulier invult eerst onze klachtenprocedure, zodat je weet wat je van ons kan verwachten. Heb je geen klacht, maar een vraag of reactie, gebruik dan ons contactformulier.

Klachtenformulier

Hebt u een klacht over De Vlinderstichting of een van haar medewerkers, dan kunt u die indienen door middel van dit formulier.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Schriftelijk indienen

Je kunt jouw klacht ook schriftelijk indienen. Hierbij dien je aan te geven dat het om een klacht gaat. Onze contactgegevens zijn: 

De Vlinderstichting 
Postbus 506 
6700 AM  Wageningen